Förkyld

Nu är jag sjuk, men det är väl inte så konstigt när man bor i Göteborg och det regnar hela tiden. Inte heller om man är ute och vandrar mitt i natten. Däremot är det ändå lite mysigt med förkylning. Jag vet inte om det är att jag inte varit så här förkyld sen lågstadiet, men jag får helt plötsligt massa minnen från Lotorp och att jag sitter hemma óch pysslar med mamma. Men det är trevligt att drömma sig bort. Så länge ingen har uppfunnit en fjärrkontroll till livet, så kan man ju bara spola tillbaka med hjälp av minnet.







Kommer alltid finnas i mitt minne. Snällaste hästen någonsin...

Kommentarer
Postat av: Elin

Naw,söta fina Deulux :)

2009-11-09 @ 16:27:22
URL: http://elinssvenssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0