Spelkväll

Igår träffade jag några personer och spelade spel. Vi spelade ett bönspel. Det går ut på att man ska skörda bönor. Jag förlorade stort. Det är jag egentligen ganska glad för. Spel är nämligen sådana att man verkligen ser folks personligheter. Det här spelet gick ut på att man ska vara en bra förhandlare. Det är jag inte, samtidigt som jag inte kan ljuga. Alltså, priset jag får betala är att jag är dålig på bönspel. Men det kan jag leva med. Jag vill inte uppleva en dag då jag har blivit bra på att bedra och ljuga. Nu är jag kanske hård mot mina motspelare. Jag menar inte att de är det. Det kan kanske också tyckas att jag är en dålig förlorare. Fast igår var jag ändå glad att jag förlorade. Imorgon är det bara att ta nya tag och jobba på att bli en bättre människa. Godnatt

Kommentarer
Postat av: Louise

Haha, jag har ocksa spelat bönspelet. Jag tyckte det var superkul och jag kände mig inte riktigt som en dalig människa när jag spelade det för alla nybörjare paktade mot de rutinerade och gav varandra tips. Nästan alla fick lika manga poäng i slutet. Toppen :)



Hoppas du har det kanon i Göteborg, saknar dig och för min skull behöver du inte bli en bättre människa - du är perfekt enligt mig KRAM

2010-04-15 @ 12:00:23
URL: http://louisewallin.blogg.se/
Postat av: Sofia

Tack så mycket, det var många snälla ord. Jag trivs jättebra. Att flytta hit är det bästa jag gjort :)

2010-04-18 @ 00:07:09
URL: http://nagratankar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0