Hmm...

Idag har varit en sån dag då jag är trött på allt. Trött på att allt alltid ska handla om att man ska tjäna på allting. Tänk om inte pengar fanns. Tänk om vi gav bort till de som behövde, att alla arbetade för glädjen att kunna hjälpa till. Men så är det inte. Alla vill ha, men ingen vill göra något. Kanske är jag för hård. Det finns några få som verkligen ger allt. Men ofta känns det som de flesta har en baktanke med det de gör. Att de kommer att få igen någonting i framtiden. Det har jag tröttnat på.


Kommentarer
Postat av: Linn

Eller hur! Och samtidigt känns det som att jag själv går på lögnen att pengar gör en lycklig titt som tätt!



Framgång och rikedom, det får mig förresten att tänka på vår Antiken-film... Vad var det han den där kunde välja mellan? Ah, nu minns jag inte! Men jag kommer ihåg repliken: "Paris?!" "Va? han kan väl inte vinna tävlingen?!" hahaha å, jag vill se!

2010-04-28 @ 00:27:16
URL: http://linnlundholm.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0