Lite trött

Detta kommer att bli en jobbig vecka. En tenta idag, tenta på lördag. Känns dåligt. ET-raj att fixa tills på lördag. Nervöst. Stulen cykel. Får i alla fall pengar från försäkringsbolaget. Fattar inte att det finns människor med så dålig moral. Att klippa upp ett lås och ta den finaste cykeln i cykelstället. Det är riktigt lågt. Jag brukar oftast tänka, när sådana här saker händer att det var någon som kanske behövde cykeln bättre än jag. Men nu är det så att jag ska på cykelsemester nästa vecka, så jag hade behövt den där cykeln. Dessutom är det väl ganska uppenbart att den skulle säljas. Att folk gör vad som helst för pengar...
Nu ska jag sova och ladda inför morgondagen.
Godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0